Aqui estão todas as missões secundárias: em inglês*
Pandora Side Missions The Droughts:
Powerful Connections Bad Reception Dump on Dumptruck Skag Dog Days Under Taker
Ascension Bluff:
Golden Calves Head Case
Devil’s Razor:
X ECHOnet Neutrality The Feeble and the Furious Dynasty Dash: Pandora Buff Film Buff Boom Boom Boomtown Discover the Trial of Survival
The Splinterlands: The Homestead The Homstead (Part 2) The Homestead (Part 3) Just Desserts
Carnivora:
Discover the Trial of Cunning Let’s Get It Vaughn
Konrad’s Hold:
The Demon in the Dark Childhood’s End The Slaughter Shaft (enter through Konrad’s Hold) The Slaughter Shaft
Sanctuary Side Missions Quests Given by NPCs:
Just a Prick Kill Killavolt Invasion of Privacy Pandora’s Next Top Mouthpiece The Kevin Konundrum Discover the Trial of Supremacy
Promethea Meridian Outskirts:
Healers and Dealers Maliwannabees
Meridian Metroplex:
Rise and Grind Dynasty Diner Technical NOGout
Skywell-27:
Opposition Research
Atlas HQ:
Ratch’d Up
Lectra City (must accept “Kill Killavolt” to enter):
Porta Prison Proof of Wife
Athenas Missions:
Holy Spirits
Eden-6 Missions
Floodmoor Basin:
Don’t Truck with Eden-6 Malevolent Practice Irregular Customers Capture the Frag Swamp Bro Dynasty Dash: Eden-6 Dynasty Dash: Floodmoor Basin Get Quick, Slick Raiders of the Lost Rock
The Anvil:
On the Blood Path
Jakobs Estate:
Witch’s Brew Sacked
Ambermire:
Sell Out
Nekrotafeyo:
Cannonization Homeopathological Welcome to Slaughterstar 3000
Lembrando que tem que terminar os 3 Circles of Slaughter.*
As missões raras dadas no santuário não são necessárias*
Tem umas missões que pedem para você entregar hambúrgueres. Não tem necessidade de fazer o melhor tempo, faça apenas uma vez… As provações também se repetem, então nem precisa se matar, só completa uma vez…
No mapa da galáxia, apertando seta direita e depois R3 , vê-se o que já foi concluído e qto falta, para mim faltou apenas as missões de prova iridianos e a última missão do clapclap (dance baby)
Essa última missão do clapclap aparece depois que você pega todas as peças para a Verônica.
Os campos de prova iridianos são desbloqueados depois que a gente consegue ler as placas, mais próximo ao final da história principal.